EAZY CATALYST

EAZY CATALYST

SILA HUBUNGI NAMA DI BAWAH UNTUK PEMBELIAN

SENARAI NAMA AGEN DAN STOKIS


Kuala Lumpur
1. Noor Hidayah (Bukit damansara) - 0133016687
2. Noratikah (Jalan Imbi) - 01116134112
3. Nor Shazana (Jalan Raja Laut) - 0192688357

Selangor
1. Nik Anis (Subang jaya) - 0142344443

Melaka
1. Norain (Ayer Keroh) - 0136279958
2. Farah Aini (Duyong/Cheng) - 0126770371
3. Nurjannah (Peringgit) - 0105623900

Senarai nama akan dikemaskini dari masa ke semasa. Sila pm / whatsapp 0145178600 untuk pendaftaran sebagai agen / stokis Catalyst

#eazycatalyst
#senaraiagencatalyst
#senaraistokiscatalyst

Sunday 18 December 2016

KURUS DENGAN VCO (MINYAK KELAPA DARA)

Adakah anda boleh turunkan berat badan anda dengan minyak kelapa dara? Semenjak akhir akhir ini banyak kajian yang dijalankan telah mengesahkan bahawa minyak kelapa dara boleh meningkatkan metabolisma dan membantu anda untuk membakar lemak dengan pantas.






Salah satu masalah dengan strategi pengurangan berat badan pada hari ini adalah tanggapan ramai bahawa lemak adalah tidak baik untuk anda dan boleh menyebabkan kegemukan.



Kami akui bahawa memakan terlalu banyak lemak hidrogenasi boleh mengakibatkan kalori lemak berlebihan dan peningkatan tahap kolestrol. Di sini ada suatu kebenaran bahawa lemak adalah cara paling mujarab untuk mengekalkan diet yang seimbang. Tubuh badan anda memerlukan lemak untuk merembeskan hormon dan membran selular. Lemak juga membantu tubuh badan anda menyerap beberapa mineral yang mampu melarutkan lemak dan juga vitamin seperti vitamin A & D. Tanpa lemak, tubuh kita tidak dapat berfungsi dengan baik.



Jika anda ingin menurunkan berat badan, anda perlu melakukannya dengan kaedah yang seimbang dan menyihatkan. Cara pemakanan yang sihat dan senaman harian akan membawa ke perjalanan yang jauh untuk mencapai kepada berat badan yang ideal.


Tetapi adakah mustahil untuk menurunkan berat badan dengan minyak kelapa dara dan makan makanan kegemaran anda dalam masa yang sama?

Minyak Kelapa Dara dan Penurunan Berat Badan





Hmmm.. minyak kelapa dara mampu menurunkan berat badan. Anda pasti akan terfikir, "Bukankah minyak kelapa dara tak elok?".

Buat makluman anda, sejarah berkaitan minyak kelapa menunjukkan ianya mempunyai reputasi yang buruk ketika peristiwa perang habis habisan melawan lemak pada 50 tahun yang lepas. Menurut kajian yang lapuk berkenaan, mereka mengkaji menggunakan minyak kelapa terhidrogenasi di mana ianya boleh mengakibatkan peningkatan tahap kolestrol dan kami sedia maklum bahawa lemak terhidrogenasi memang tidak baik untuk kesihatan kita.

Bagaimanapun, tidak seperti minyak kelapa terhidroenasi yang lampau, minyak kelapa dara tidak terhidrogenasidan tidak mempunyai kolestrol. Sebenarnya, ianya merupakan sumber lemak yang paling menyihatkan dalam diet seharian kita.


Untuk pengetahuan semua VCO nie pun boleh diamalkan bersama suppliment atau ubatan dari Doktor takda masalah okeyy.. so tak perlu risau atau takut2 untuk amalkan VCO nie bersama ubat-ubatan lain k.. yang paling bestnya takda pantang larang jika nak mengamalkan VCO nie. ;) 

Cara Pemakanan VCO Softgel: 
Sebaiknya VCO dijadikan rutin makanan seharian, ambil 2 biji sehari, sebiji pagi dan sebiji lagi malam sebelum tidur, tapi kalau nak ambil 2 biji sekaligus pun boleh dan kalau nak makan VCO lebih dari 2 biji sehari pun tak da masalah yer.. Minum bersama air suam/air kosong. 

Kalau nak sapu boleh cucuk capsule menggunakan jarum yang bersih dan sapu pada permukaan kulit. 

Cara Pemakanan VCO Liquid: 
Sama macam VCO Softgel juga 2 kali sehari, tapi untuk VCO liquid nie kena guna sudu lah, means 2 sudu sehari, sesudupagi dan sesudu malam sebelum tidur. Minum bersama air suam/air kosong. Kalau nak sapu sangat senang tak perlu nak cucuk jarum, just tuang jer ke tapak tangan dan apply pada bahagian yang nak mudah kan.. :) Sebaiknya VCO diminum bersama jus buah-buahan.



***TIPS DIET

Sekiranya anda berdiet dan ingin mengurangkan berat badan waktu pagi, ambil VCO sebelum sarapan ya... insyaallah anda akan berasa kenyang dan makan sikit jer.. ^_^ ramai yang da berjaya turunkan berat badan dengan mengamalkan tips nie..

No comments:

Post a Comment

SILA LENGKAPKAN BORANG ORDER ANDA :)

NAMA PENUH (UNTUK POSTAGE)
ALAMAT PENUH (UNTUK POSTAGE)
NOMBOR TELEFON (UNTUK DIHUBUNGI)
BELIAN BIASA/AGEN/STOKIS
SENARAI ORDER (SEMENANJUNG) VCO SOFTGEL - RM 39.90
VCO FLUID (LIQUID) - RM 39.90
VCO ARGAN - RM 65.00
VCO DELIMA - RM 65.00
VCO APRICOT - RM 65.00
CATALYST COLLAGEN - RM 59.90
CATALYST AMBIANCE - RM 89.90
SENARAI ORDER (SABAH & SRWK) VCO SOFTGEL - RM 43.90
VCO FLUID (LIQUID) - RM 43.90
VCO ARGAN - RM 65.00
VCO DELIMA - RM 65.00
VCO APRICOT - RM 65.00
CATALYST COLLAGEN - RM 65.90
CATALYST AMBIANCE - RM 89.90
Email Address:

Click here to put a form like this on your site.